HJÆLP

Ofte stillede spørgsmål

Vis alle svar 
Luk alle svar 

 Hvor lang er leveringstiden?

Den varierer fra kampagne til kampagne. Du kan altid finde leveringstiden på dit værdibevis, som du finder på Mit Downtown.

 Kan jeg selv tracke min pakke?

Det varierer fra produkt til produkt og afhænger af den enkelte leverandør. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Downtown. Du kan kontakte den leverandør, der er noteret på dit værdibevis og forhøre dig. Du kan finde dine værdibeviser under Mit Downtown.

 Mit produkt er forsinket. Hvad gør jeg?

Tjek en ekstra gang på dit værdibevis, hvornår produktet senest bliver leveret. Er leveringstiden overskredet, skal du kontakte den leverandør, der er noteret på værdibeviset. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Downtown. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under Mit Downtown.

 Jeg har fortrudt mit køb af et værdibevis. Kan jeg få mine penge retur?

Medmindre andet er skrevet under ”Det med småt” i kampagnen, har du som udgangspunkt altid 14 dages fuld returret på dit værdibevis. Hvis du kontakter os inden for 14 dage efter købsdato, vil det fulde beløb blive krediteret til dit kreditkort. Du kan få krediteret dit værdibevis i op til 30 dage efter værdibevisets udløb - herefter bortfalder refunderingsmuligheden. Beløbet vil blive tilbageført til din Downtown-konto, og der vil blive trukket et administrationsgebyr på 10% af købets værdi (dog altid minimim 20 kr. og maksimum 50 kr.) Ønsker du at få refunderet dit værdibevis, skal du sende en mail til kundeservice med dit referencenummer og ønske om refundering. Du kan finde dine værdibeviser under Mit Downtown.

 Jeg har fortrudt mit køb af et produkt. Hvordan forholder jeg mig?

Du har altid 30 dages fuld returret, fra du har modtaget varen. Du skal sende dit produkt tilbage til den leverandør, som er oplyst på dit værdibevis. Leverandøren skal have produktet i hænde, senest 30 dage efter du modtog varen. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Downtown. Varen skal være i ubrugt stand og i uåbnet emballage, og leverandøren dækker ikke udgifter forbundet med returnering. Du finder oplysninger om returadressen på dit værdibevis, som du finder på Mit Downtown.

 Jeg vil gerne reklamere over et produkt jeg har modtaget.

Hvis der er fejl på dit produkt, som ikke er selvforskyldt, skal der oprettes en reklamationssag. Så snart du opdager fejlen, skal du tage kontakt til den leverandør, der er oplyst på dit værdibevis. Du finder leverandørens kontaktoplysninger på dit værdibevis, som du finder under Mit Downtown. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Downtown. For at gøre behandlingstiden kortere er det vigtigt, at du medsender et billede af fejlen. Hvis leverandøren vurderer, at produktet er blevet brugt, efter reklamationsårsagen er indtrådt, er vi eller leverandøren berettigede til at afvise en reparation eller refundering.

 Jeg kan ikke komme i kontakt med en forhandler. Hvad gør jeg?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon: 51 90 14 53, hvis du har problemer med at få fat i en forhandler (f.eks. i forbindelse med tidsbestilling). Vi anbefaler dog, at du til at starte med følger den booking-procedure, der er beskrevet på dit værdibevis.

 Jeg har spørgsmål til kampagnens indhold (menuen, behandlingen, servicen el.lign.)

Hvis du har spørgsmål til en kampagnes indhold (f.eks. menuen eller behandlingen), er det forhandler, du skal kontakte. Har du spørgsmål til de praktiske informationer (f.eks. tid, sted eller udløbsdato), bedes du kontakte Downtown. Du finder kontaktoplysningerne på dit værdibevis under Mit Downtown.

 Jeg har spørgsmål til et produkt (materiale, størrelse el.lign.)

Spørgsmål til produktet skal rettes til den leverandør, der står under det med småt, når tilbuddet er online, eller på dit værdibevis. Leverandøren kan enten være en forhandler eller Downtown. Du kan finde dine værdibeviser med kontaktoplysninger på leverandøren under Mit Downtown.

 Hvad er en Downtown-Wow kampagne?

Downtown Wow er en gruppe af kampagner, der ikke følger vores normale handelsbetingelser. Ved en Wow-kampagne har du 14 dages fortrydelsesret, men herefter kan du ikke få refunderet dit værdibevis. Du kan heller ikke få beløbet refunderet til din Downtown-konto.

 Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet, men modtager det ikke

Prøv først at kigge i dit mailprograms spam-mappe. Hvis nyhedsbrevene ikke findes der, kan du sende os en mail. Husk at oplyse den mailadresse, du burde være tilmeldt med, og hvilken by du ønsker nyhedsbrev fra.

 Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Det gør du lige her: Tilmeld dig

 Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Du afmelder dig ved at klikke på linket ”Afmeld dig med ét klik” nederst i nyhedsbrevet.

 Jeg kan ikke huske mit kodeord. Hvad gør jeg?

For at lave et nyt kodeord, kan du klikke her.

 Har du brug for yderligere hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail. Hvis du oplyser dit referencenummer og/eller bestillingsnummer, kan vi hurtigere hjælpe dig.

Du kan kontakte os på:

Mail: kundeservice@downtown.dk. Vi bestræber os på at besvare din mail indenfor 3 – 4 hverdage.

Telefon: 51 90 14 53 

Mandag: 9.30 - 12.00

Tirsdag - torsdag: Lukket

Fredag: 9.30 - 12.00