Covid-19 restriktioner og indløsning af værdibeviser

Opdateret: 14. januar 2021.


Kære kunde,

Danmark er igen ramt af nedlukning, som følge af Covid-19. Vi ved, at dette har indflydelse på mange af jer, som havde glædet jer til spiseoplevelser købt via. Downtown.

De sidste mange måneder, siden genåbningen af Danmark, har vi arbejdet tæt sammen med restauranter, take-away steder, barer, caféer mm. i og udenfor Danmarks største byer. Sammen har vi gjort hvad vi kan for, at restaurationsbranchen har fået den opløftning, som den har hårdt brug for efter mange måneders nedlukning.

Og det vil vi fortsætte med.

Derfor gør vi hvad vi kan for, at gøre vilkårene for dig og for vores samarbejdspartnere i branchen så gode som muligt.

Vi ønsker nemlig ikke, at du skal frarøves lidt ekstra forkælelse. I tider som disse, tror vi hos Downtown nemlig på, at det er de små ekstraordinære stunder i hverdagen, der holder optimismen oppe. Og det skal vi værne om! Ligeledes skal vi værne om, at vores samarbejdspartnere fortsat kan give dig og os allesammen gode oplevelser i fremtiden.

Forlængelse af indløsningsperioder:

Vi arbejder på højtryk for, at du får tilbudt en forlænget indløsningsperiode tilsvarende nedluknings-perioden, på ikke indløste værdibeviser.

Vi har allerede forlænget indløsningsperioder på flere tilbud, og vi opfordrer dig til følgende:

  1. Opdater dit værdibevis og se, om din indløsningsperiode er forlænget.
  2. Hold dig opdateret på restaurantens/barens hjemmeside.
  3. Vær opmærksom på, at der løbende kan ske ændringer i forhandlerens åbningstider pga. eventuelle nye indskærpelser fra regeringens side.
  4. Har du foretaget en reservation, som ikke kan udføres, bedes du annullere din reservation med mindre du allerede er blevet kontaktet af restauranten/baren.

Vi takker for din tålmodighed!

Med ønsket om mere forkælelse i hverdagen og mange gode (mad)oplevelser i fremtiden,  

Downtowns kundeservice