Covid-19 restriktioner og indløsning af værdibeviser

Opdateret: 25. februar 2021.


Kære kunde,

Danmark er fortsat ramt af nedlukning, som følge af Covid-19. Vi ved, at dette har indflydelse på mange af jer, som havde glædet jer til oplevelser købt via. Downtown.

De sidste mange måneder, siden genåbningen af Danmark, har vi arbejdet tæt sammen med restauranter, frisører mm. i og udenfor Danmarks største byer. Sammen har vi gjort hvad vi kan for, at brancherne har fået den opløftning, som de har hårdt brug for efter mange måneders nedlukning.

Og det vil vi fortsætte med.

Derfor gør vi hvad vi kan for, at gøre vilkårene for dig og for vores samarbejdspartnere i branchen så gode som muligt.

Vi ønsker nemlig ikke, at du skal frarøves lidt ekstra forkælelse. I tider som disse, tror vi hos Downtown nemlig på, at det er de små ekstraordinære stunder i hverdagen, der holder optimismen oppe. Og det skal vi værne om! Ligeledes skal vi værne om, at vores samarbejdspartnere fortsat kan give dig og os allesammen gode oplevelser i fremtiden.

Forlængelse af indløsningsperioder:

Vi arbejder på højtryk for, at du får tilbudt en forlænget indløsningsperiode tilsvarende nedluknings-perioden, på ikke indløste værdibeviser.

Vi har allerede forlænget indløsningsperioder på flere tilbud, og vi opfordrer dig til følgende:

  1. Opdater dit værdibevis og se, om din indløsningsperiode er forlænget.
  2. Hold dig opdateret på forhandlerens hjemmeside.
  3. Vær opmærksom på, at der løbende kan ske ændringer i forhandlerens åbningstider pga. eventuelle nye indskærpelser fra regeringens side.
  4. Har du foretaget en reservation, som ikke kan udføres, bedes du annullere din reservation med mindre du allerede er blevet kontaktet af forhandleren.

Vi takker for din tålmodighed!

Med ønsket om mere forkælelse i hverdagen og mange gode oplevelser i fremtiden,  

Downtowns kundeservice