Vores Historie

Sådan begyndte det hele

Downtown tittede frem på danskernes computerskærme tilbage i maj 2010. Vi var de første til at lancere kampagne-konceptet herhjemme og har stadig æren af at være landets største kampagnesite.

Over 300.000 medlemmer
Ideen udsprang i sin tid af en passion for bylivet og en mission om, at det ikke skulle koste en bondegård at nyde byen. Den mission kunne forbrugerne tilslutte sig. Medlemstallet skød i vejret med raketfart, og i dag putter vi dagligt et nyhedsbrev i 300.000 indbakker.

I begyndelsen var det kun københavnerne, der kunne vifte med værdibeviserne. Men inden længe fulgte vi succesen fra Kongens København op med et søsterkontor i henholdsvis Aarhus, Aalborg og Odense.

Den sidste nye i kuldet
Vi hænger stadig ud i landets fire største byer, men de sidste par år er cyberhylden også blevet fyldt med kvalitetsprodukter fra bomstærke brands.

Også denne udvikling har taget fart, og det resulterede i 2014 i lanceringen af vores webshop PLUS Downtown Designersale. Med PLUS på holdet er Downtown gået fra lokal til national, så vi nu kan sikre luksus til hele landet for en slik.

Tilmeld dig her.