Hos Downtown elsker vi vores medlemmer - og vores medlemmer elsker Downtown.
Se, hvad vores medlemmer siger om vores kundeservice her


Kundeservice

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon i åbningstiderne eller på mail. Hvis du har dit referencenummer og/eller bestillingsnummer klar, kan vi hurtigere hjælpe dig.

Telefon: 51 90 14 53

Mail: kundeservice@downtown.dk

 

Vi sidder klar ved telefonerne:

Mandag: 10-17

Tirsdag: 10-17

Onsdag: 13-17

Torsdag: 10-17

Fredag: 11-16

Du kan også bruge nedenstående formular til at kontakte os, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.

 


 

 

 

 

- 1. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået brugt mit værdibevis inden for udløbsdatoen?

Hvis du ikke har fået benyttet dit værdibevis inden for udløbsdatoen, kan du få pengene refunderet til din Downtown-konto, hvis du husker at henvende dig inden for 30 dage efter udløbsdatoen. Der bliver trukket 10% i administrationsgebyr - dog altid min. 20 kr. og max. 50 kr. per bestilling.  Send en forespørgsel med dit referencenummer i en mail til: kundeservice@downtown.dk, eller brug vores kontaktformular ovenfor.

 

- 2. Hvad gør jeg, hvis jeg har købt et produkt, men ikke har modtaget det endnu?

Der kan være op til 4 ugers leveringstid på et produkt købt via Downtown.dk, så åbn i første omgang dit værdibevis, som ligger under ”Mit Downtown”. På selve værdibeviset kan du under afsnittet "Det med småt" se leveringstiden på dit produkt. Har du stadig spørgsmål til produktet/leveringen, eller er dit køb ikke dukket op til tiden, skal du kontakte forhandleren for at få en status på leveringen. Under "Det med småt" på dit værdibevis står der kontaktoplysninger på den pågældende forhandler.

 

- 3. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget mit værdibevis eller er kommet til at slette det?

Bare rolig, du kan hurtigt og simpelt downloade eller få gensendt dit værdibevis. Som medlem af Downtown.dk får du automatisk oprettet en konto, hvor dine værdibeviser og kvitteringer bliver lagt ind. Hvis du går ind på Downtown.dk og trykker på “Log ind” øverst i højre hjørne, kan du logge ind med den mailadresse og det kodeord, du bruger til at købe med. Dernæst kan du vælge “Mit Downtown”. Herfra kan du åbne, downloade eller gensende dine værdibeviser. 

 

- 4. Hvad gør jeg, hvis jeg forsøger at købe et tilbud, men systemet siger "Individuel købsgrænse overskredet" og ikke lader mig gennemføre købet?

Når du først har lagt en vare i kurven, bliver dit køb gemt, selvom du kigger videre på siden. Da der på nogle Downtown-kampagner er et begrænset antal værdibeviser til salg pr. person, vil systemet skrive "Individuel købsgrænse overskredet", hvis du forsøger at lægge flere varer i kurven. For at gennemføre dit køb skal du i øverste højre hjørne klikke på "Vis indkøbskurv" og klikke på "Gå til kassen". Er dit køb allerede gennemført, kan dette også være årsagen til, at du ikke må gennemføre endnu et køb. Du kan altid tjekke, om et køb er gennemført under din ”Ordrehistorik”.

 

- 5. Hvad gør jeg, når jeg får at vide, at min mailadresse allerede er brugt, når jeg forsøger at oprette mig som bruger?

Hvis du får beskeden om, at din mailadresse allerede er brugt, betyder det, at du allerede er oprettet som medlem af Downtown.dk. Klik i stedet "Log ind" øverst i højre hjørne, og indtast mailadressen samt din adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode, så klik "Har du glemt din adgangskode?", og find på et nyt kodeord via den mail, du får tilsendt.

 

- 6. Hvad gør jeg, hvis jeg modtager nyhedsbrevet hver dag, men får at vide, at jeg ikke er oprettet i systemet, når jeg prøver at logge ind på Downtown.dk?

Hvis det er første gang, du skal købe noget på Downtown.dk, er du ikke nødvendigvis registreret som medlem – også selvom du modtager nyhedsbrevet. Klik på "Tilmeld" øverst i højre hjørne på hjemmesiden, og indtast her dine oplysninger for at oprette dig som medlem. Herefter kan du shoppe løs.

Information om kurv Basket_lightbox_close
Beskrivelse Antal Pris Total
Total DKK 0,00
Vis kurv Gå til kassen